top of page

Namierené na zmysel

Veľa značiek má chuť a energiu inovovať a zlepšovať svoje produkty a spôsoby, ako ich vytvára. Poznajú svoje "čo" a "ako".


Vo chvíli, keď sa produkt alebo služba stanú nepotrebnými, väčšina značiek zomiera.

Ak poznáš svoj zmysel , dokážeš sa ľahšie prispôsobiť novým okolnostiam.

Tvoje "čo" a "ako" sa postupom času vyvíja, tvoje "prečo" ostáva rovnaké a pomáha ti dosahovať tvoj cieľ.



Definovanie zmyslu ti pomôže jasne si stanoviť ciele značky a cestu, ktorou sa k cieľom dostaneš.


Tvoj príbeh

Začni s minulosťou

- Ktoré zlomové body viedli k tomu, že si založil/a značku?

- Aké životné udalosti ťa naviedli na túto cestu?

- Aké znalosti ti prenechali rodičia, prarodičia, alebo blízky, či známi?


Čo svet potrebuje?

Hľadaj príbehy

Popremýšľaj nad udalosťami typu:

- Raz so potreboval.... a nikto to neponúkal.

- Jedno leta sa nám pokazil ... a nikto nám nevedel pomôcť.

- Raz sme robili... a vtedy mi napadlo prečo to nikto nerobí inak?

- Keď som bol/a malý/á museli sme... no nikto to nevedel, preto som...


Čo chceš zmeniť?

Popremýšľaj nad tým, čo by si chcel/a vo svete zmeniť:

- Čo ťa dnes alebo v minulosti štvalo, frustrovalo?

- Čo by si chcel/a, aby sa vo svete/v krajine/ v tvojom okolí zmenilo?


Buď zmenou


Popremýšľaj

- V čom si dobrá/ý?

- Čo ťa baví?

A ako vďaka tomu dokážeš priniesť svetu zmenu, ktorú hľadáš?

Nájdi najčastejšie spojenia!

Sformuluj zmysel

Chcem ............... (ako chceš zlepšiť svet/život iným ľudom), aby.............( aký chceš aby to malo dopad/výsledok).

Opýtaj sa samej/samého seba:

- Je môj zmysel dostatočne jasný?

- Dokážem moje "chcem" a "ako" viac konkretizovať?


Pevné stanovený zmysel značky ťa povedie časom ako kompas , vždy smerujúci k tvojmu cieľu.

Všetky tvoje prítomné aj budúce rozhodnutia, budú ovplyvnené tvojim zmyslom.


22 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page