MARKETING NA INSTAGRAME

Používajte firemný Instagram účet

Firemný Instagram účet vám poskytuje prístup k funkciám, ktoré nemôžete používať pri osobnom účte, a to napr.:

  • štatistiky Instagramu

  • možnosť vytvárať reklamy na Instagrame

  • možnosť predávať produkty na Instagrame

  • možnosť pridať kontaktné informácie a tlačidlo s výzvou



Jasne definujte svoje ciele

Všetky sociálne siete sú strojmi na peniaze. Instagram marketing môže generovať rôzne odbyty v závislosti na stratégii, ktorú zvolia jednotliví marketéri a majitelia účtov, ako napr.:

  • zvyšovanie povedomie o značke (služby, produkty, novinky, akcie..)

  • získanie nových zákazníkov

  • oslovenie novej skupiny potencionálnych klientov

  • priame predaje

Definujte svoje publikum

Jasne definujte svoje cieľové publikum, aby ste tak mohli efektívne oslovovať práve tú skupinu, ktorá je pre Váš biznis relevantná.


Optimalizujte Váš profil

Instagram BIO: máte k dispozícii 150 znakov na to, aby ste prezradili návštevníkom, prečo by mali na Vašom profile ostať a venovať mu pozornosť. Profilová fotografia: profilovú fotografiu by malo tvoriť Vaše logo.

Tvorte vizuálne a obsahovo zaujímavý obsah

Vaše príspevky musia vyzerať skvele. To však neznamená, že vaše príspevky musia byť vytvorené s profesionálnym fotografickým vybavením. Ak ste len malým eshopom či jednotlivcom, je v poriadku pridávať príspevky tejto kvality. Ak však máte s Instagramom väčšie ciele, odporúča sa zveriť do rúk profesionálom, tí budú generovať obsah inej úrovne.


Nepreháňajte to s priamym predajom predajom

Veľkou chybou je, že spoločnosti zo svojho účtu robia predajný eshop. Väčšina príspevkov, ktoré takéto značky produkujú sú robené práve v tomto štýle. Väčšina ľudí bude takéto príspevky ignorovať a algoritmus Instagramu bude na budúci obsah profilu reagovať ako na menej kvalitný a zaujímavý, čím sa výrazne zníži možný dosah profilu.


Pridávajte posty a stories v správny čas a v správnom rozsahu

Príliš veľa príspevkov a stories sledovateľov otravuje a pôsobí to spamovo. Odporúčaný počet sa hýbe v rozmedzí 1-3 príspevkov týždenne a 1-5 stories denne. V rámci stories by sa malo dodržiavať vždy aspoň minimum, a to 1 denne. Konto následne pôsobí aktívne. Aktívny účet znamená lepšie výsledky. Štatistiky vám ukážu časové rozmedzie, v ktorom sú vaši followeri najaktívnejší.


Používajte #hashtagy správne

Odporúča sa používať 2-10 hashtagov v rámci jedného postu, a to hashtagy, ktorú sú špecifické pre váš segment a nepôsobia príliš spamovo.


Používajte výbery stories

Novinkou je možnosť vytvoriť si zvýraznené albumy stories, v ktorých môžete zachovať najlepší obsah z jednotlivých oblastí, ktorý produkuje váš profil, a ktorý môže byť zaujímavý pre ďalších návštevníkov.


Využívajte Instagram shopping / Instagram nákupy

Táto funkcia vám umožňuje predávať produkty priamo z príspevkov a z príbehov na Instagrame.


ZDROJ: instamag.sk, internet

Autor: Kristína B.

22 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše