MARKETING 2022

V dnešnom článku sa pozrieme na marketingové trendy v nasledujúcom roku 2022.



1- investujte do online eventov

· online eventy ako semináre alebo uvedenie produktov na trh sú skvelým spôsobom ako uviesť vašu značku či firmu do popredia, šíriť o nej informácie a zlákať si potencionálnych klientov na svoju stranu

· na online podujatiach sa zúčastňuje čoraz viac značiek, zhromažďujú publikum, ktoré sa na eventoch zúčastňuje

· online eventy vám síce nepomôžu rásť naraz, ale pomôžu vám a vašej značke či firme rásť z dlhodobého hľadiska


2- vlastnite svoje publikum

· aj všetky sociálne siete ako Facebook, Instagram, Twitter vlastnia vaše publikum, vy nevlastníte ich, preto sa nebojte vlastniť svoje publikum

· budete môcť, aby sa správa, ktorá sa k nim má dostať aj aby sa naozaj dostala

· ľudia s ktorými sa chcete rozprávať, vás pravdepodobne nepočujú, preto používajte veľa reklám, príspevkov, obrázkov atď.

· váš obsah sa však musí stať personalizovanejším, pretože ľudia budú čoraz vyberavejší v tom, čo konzumujú, musíte sa uistiť, že váš obsah osloví publikum


3- investujte čas a peniaze do budovania imidže a značky

· ak chcete vytvoriť pekný imidž značky, musíte si zvoliť správne slová a správny spôsob komunikácie

· zamerajte sa na vytváranie ústnych informácií prostredníctvom rýchlej komunikácie

· digitálna reklama bude čoraz drahšia, preto do nej investujte čo najskôr


4- staňte sa vodcom myšlienok

· veľa ľudí je denne vystavená 4 000 až 10 000 reklamám

· zapnú svoj obranný režim, keď na nich značky začnú príliš tlačiť

· namiesto tvrdého predaja, ktorý bude čoraz menej aktívny, vzdelávajte svojich zákazníkov o tom, prečo vás potrebujú


5- jednoduchosť je kráľom

· obsah už dávno nie je kráľom

· spotrebitelia sa viac začali zaujímať o kvalitný a jednoduchý obsah, nechcú vidieť kvantum tipov na zvýšenie produktivity, chcú vidieť jedinečný zvrat

· pridajte svoje skúsenosti a vlastné názory

· zamerajte sa na blogy, môžete do nich pridať kvízy, hry či otázky

· nemusíte príspevky uverejňovať každý deň, je lepšie uverejňovať kvalitnejší obsah menej často ako otravovať zákazníkov nezaujímavým obsahom

· majte taktiež na pamäti, že zlý obsah bude čoraz viac otravnejší


6- prijmite personalizáciu

· v roku 2022 budeme mať viac kanálov na konzumáciu marketingového obsahu- podcasty, videá, online články

· veľa ľudí si obľúbilo počúvanie podcastov a taktiež čítanie blogov, aby sa dozvedeli viac o firme a produktoch, ktoré firma predáva


7- staňte sa lepším rozprávačom

· aj v roku 2022 budú firmy rozprávať príbehy o svojich produktoch

· zákazníci nechcú počuť, aký skvelý je váš produkt, chcú vedieť príbeh o čase, kedy ste pomohli vyriešiť konkrétny problém

· namiesto krásnych opisných slov opíšte váš produkt reálnymi slovami

· ak váš produkt zvýšil produktivitu o 50%- predveďte to, ak pomohol váš produkt dosiahnuť konkrétny cieľ- predveďte to


8- osvojte si automatizáciu marketingu

· v roku 2022 bude čoraz viac marketingových kampaní, založených na údajoch, ktoré budú použité v širšom spektre odvetví

· pridanie automatizácie marketingu do vašej stratégie digitálneho marketingu ju zefektívni

· zákazníci sú čoraz dôvtipnejší a všímajú si viac názvy článkov, odkazy, informácie o produktoch atď.

· vybudujte si pevnejšie vzťahy so zákazníkmi a snažte sa o nich dozvedieť viac


9- myslite mimo rámca

· čokoľvek čo doteraz fungovalo, v budúcnosti fungovať nemusí, to majte na pamäti

· aj v dôsledku pandémie sa spotrebiteľské návyky zmenili, preto zistite či postup, ktorý používate, vám dosahuje požadované výsledky

· je to skvelý spôsob na myslenie mimo rámca

· začnite partnerstvo s podnikom, ktorý vás môže doplniť


 

To by bolo k dnešnému článku všetko. Dúfame, že si nejaký z týchto bodov osvojíte a použijete ho v roku 2022 vo svojom marketingu. Prajeme veľa šťastia.

26 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše