V dnešnom článku sa pozrieme na marketingové trendy v nasledujúcom roku 2022.
1- investujte do online eventov
· online eventy ako semináre alebo uvedenie produktov na trh sú skvelým spôsobom ako uviesť vašu značku či firmu do popredia, šíriť o nej informácie a zlákať si potencionálnych klientov na svoju stranu
· na online podujatiach sa zúčastňuje čoraz viac značiek, zhromažďujú publikum, ktoré sa na eventoch zúčastňuje
· online eventy vám síce nepomôžu rásť naraz, ale pomôžu vám a vašej značke či firme rásť z dlhodobého hľadiska
2- vlastnite svoje publikum
· aj všetky sociálne siete ako Facebook, Instagram, Twitter vlastnia vaše publikum, vy nevlastníte ich, preto sa nebojte vlastniť svoje publikum
· budete môcť, aby sa správa, ktorá sa k nim má dostať aj aby sa naozaj dostala
· ľudia s ktorými sa chcete rozprávať, vás pravdepodobne nepočujú, preto používajte veľa reklám, príspevkov, obrázkov atď.
· váš obsah sa však musí stať personalizovanejším, pretože ľudia budú čoraz vyberavejší v tom, čo konzumujú, musíte sa uistiť, že váš obsah osloví publikum
3- investujte čas a peniaze do budovania imidže a značky
· ak chcete vytvoriť pekný imidž značky, musíte si zvoliť správne slová a správny spôsob komunikácie
· zamerajte sa na vytváranie ústnych informácií prostredníctvom rýchlej komunikácie
· digitálna reklama bude čoraz drahšia, preto do nej investujte čo najskôr
4- staňte sa vodcom myšlienok
· veľa ľudí je denne vystavená 4 000 až 10 000 reklamám
· zapnú svoj obranný režim, keď na nich značky začnú príliš tlačiť
· namiesto tvrdého predaja, ktorý bude čoraz menej aktívny, vzdelávajte svojich zákazníkov o tom, prečo vás potrebujú
5- jednoduchosť je kráľom
· obsah už dávno nie je kráľom
· spotrebitelia sa viac začali zaujímať o kvalitný a jednoduchý obsah, nechcú vidieť kvantum tipov na zvýšenie produktivity, chcú vidieť jedinečný zvrat
· pridajte svoje skúsenosti a vlastné názory
· zamerajte sa na blogy, môžete do nich pridať kvízy, hry či otázky
· nemusíte príspevky uverejňovať každý deň, je lepšie uverejňovať kvalitnejší obsah menej často ako otravovať zákazníkov nezaujímavým obsahom
· majte taktiež na pamäti, že zlý obsah bude čoraz viac otravnejší
6- prijmite personalizáciu
· v roku 2022 budeme mať viac kanálov na konzumáciu marketingového obsahu- podcasty, videá, online články
· veľa ľudí si obľúbilo počúvanie podcastov a taktiež čítanie blogov, aby sa dozvedeli viac o firme a produktoch, ktoré firma predáva
7- staňte sa lepším rozprávačom
· aj v roku 2022 budú firmy rozprávať príbehy o svojich produktoch
· zákazníci nechcú počuť, aký skvelý je váš produkt, chcú vedieť príbeh o čase, kedy ste pomohli vyriešiť konkrétny problém
· namiesto krásnych opisných slov opíšte váš produkt reálnymi slovami
· ak váš produkt zvýšil produktivitu o 50%- predveďte to, ak pomohol váš produkt dosiahnuť konkrétny cieľ- predveďte to
8- osvojte si automatizáciu marketingu
· v roku 2022 bude čoraz viac marketingových kampaní, založených na údajoch, ktoré budú použité v širšom spektre odvetví
· pridanie automatizácie marketingu do vašej stratégie digitálneho marketingu ju zefektívni
· zákazníci sú čoraz dôvtipnejší a všímajú si viac názvy článkov, odkazy, informácie o produktoch atď.
· vybudujte si pevnejšie vzťahy so zákazníkmi a snažte sa o nich dozvedieť viac
9- myslite mimo rámca
· čokoľvek čo doteraz fungovalo, v budúcnosti fungovať nemusí, to majte na pamäti
· aj v dôsledku pandémie sa spotrebiteľské návyky zmenili, preto zistite či postup, ktorý používate, vám dosahuje požadované výsledky
· je to skvelý spôsob na myslenie mimo rámca
· začnite partnerstvo s podnikom, ktorý vás môže doplniť
To by bolo k dnešnému článku všetko. Dúfame, že si nejaký z týchto bodov osvojíte a použijete ho v roku 2022 vo svojom marketingu. Prajeme veľa šťastia.
Comments