Brigita H.

29. čvn 20211 min

Nájdi svojich skutočných fanúšikov

Prečo niektoré značky nasledujeme až na Mars a niektoré v nás nevyvolajú žiadne pocity?

Najlepšie značky vedia, za čím si stoja, a aký je ich zmysel. Priťahujú tak rovnako zmýšľajúcich ľudí, ktorí ju podporia aj v tých najťažších časoch.

Zaujať pevné miesto v mysliach a srdciach zákazníkov je hlavný cieľ značky. Ako na to?

Poznaj svoje "Čo"

· Každá značka pozná svoje "Čo".

· Produkt alebo službu, ktorú ponúka svojim zákazníkom.

Poznaj svoje "Ako"

· Niektoré značky poznajú svoje "Ako".

· Unikátny spôsob, ako vytárajú produkty, či ponúkajú službu.

Poznaj svoje "Prečo"

· Nie všetky značky poznajú svoje "Prečo".

· "Prečo" je dôvod, hlavný zmysel, prečo značka existuje.

Možno si hovoríš: Veď značky vznikajú preto, aby priniesli zisk, Nie?

· Zisk nie je zmyslom, značky. Je to dôsledok silného zmyslu.

Ak máš jasne stanovený zmysel značky, ľudia s rovnakými hodnotami ťa

budú nasledovať.

    350
    3