Kristína B
4. bře 20212 min
Používajte firemný Instagram účet
Firemný Instagram účet vám poskytuje prístup k funkciám, ktoré nemôžete používať pri osobnom účte, a to napr.:
štatistiky Instagramu
možnosť vytvárať reklamy na Instagrame
možnosť predávať produkty na Instagrame
možnosť pridať kontaktné informácie a tlačidlo s výzvou
Všetky sociálne siete sú strojmi na peniaze. Instagram marketing môže generovať rôzne odbyty v závislosti na stratégii, ktorú zvolia jednotliví marketéri a majitelia účtov, ako napr.:
zvyšovanie povedomie o značke (služby, produkty, novinky, akcie..)
získanie nových zákazníkov
oslovenie novej skupiny potencionálnych klientov
priame predaje
Jasne definujte svoje cieľové publikum, aby ste tak mohli efektívne oslovovať práve tú skupinu, ktorá je pre Váš biznis relevantná.
Instagram BIO: máte k dispozícii 150 znakov na to, aby ste prezradili návštevníkom, prečo by mali na Vašom profile ostať a venovať mu pozornosť. Profilová fotografia: profilovú fotografiu by malo tvoriť Vaše logo.
Vaše príspevky musia vyzerať skvele. To však neznamená, že vaše príspevky musia byť vytvorené s profesionálnym fotografickým vybavením. Ak ste len malým eshopom či jednotlivcom, je v poriadku pridávať príspevky tejto kvality. Ak však máte s Instagramom väčšie ciele, odporúča sa zveriť do rúk profesionálom, tí budú generovať obsah inej úrovne.
Veľkou chybou je, že spoločnosti zo svojho účtu robia predajný eshop. Väčšina príspevkov, ktoré takéto značky produkujú sú robené práve v tomto štýle. Väčšina ľudí bude takéto príspevky ignorovať a algoritmus Instagramu bude na budúci obsah profilu reagovať ako na menej kvalitný a zaujímavý, čím sa výrazne zníži možný dosah profilu.
Príliš veľa príspevkov a stories sledovateľov otravuje a pôsobí to spamovo. Odporúčaný počet sa hýbe v rozmedzí 1-3 príspevkov týždenne a 1-5 stories denne. V rámci stories by sa malo dodržiavať vždy aspoň minimum, a to 1 denne. Konto následne pôsobí aktívne. Aktívny účet znamená lepšie výsledky. Štatistiky vám ukážu časové rozmedzie, v ktorom sú vaši followeri najaktívnejší.
Odporúča sa používať 2-10 hashtagov v rámci jedného postu, a to hashtagy, ktorú sú špecifické pre váš segment a nepôsobia príliš spamovo.
Novinkou je možnosť vytvoriť si zvýraznené albumy stories, v ktorých môžete zachovať najlepší obsah z jednotlivých oblastí, ktorý produkuje váš profil, a ktorý môže byť zaujímavý pre ďalších návštevníkov.
Táto funkcia vám umožňuje predávať produkty priamo z príspevkov a z príbehov na Instagrame.
ZDROJ: instamag.sk, internet
Autor: Kristína B.