Znaky silnej značky


Čo majú spoločné silné značky?

Majú jasný zmysel, víziu a misiu, poznajú svojich zákazníkov, poznajú svoju konkurenciu, poznajú ich zákaznícku cestu a ich branding a marketing reflektujú ich hodnoty.

JASNÁ:

Tvoja značka komunikuje jasnú a zreteľnú správu a tvoj ideálny zákazník jej rozumie a uznáva ju.

Ako na to:

· Jasne definuj ideálneho zákazníka značky

· Nastav jasné ciele komunikácie a priebežne ich monitoruj

RELEVANTNÁ:

Tvoja značka rieši vždy aktuálne problémy tvojich ideálnych zákazníkov.

Ako na to:

· Jasne definuj ideálneho zákazníka značky.

· Zisti jej/jeho potreby a priebežne ich monitoruj.

· Bonus: skús predvídať jej/jeho budúce potreby.

ODLIŠNÁ:

Tvoja značka je ľahko rozpoznateľná od tvojej konkurencie a je tou nejlepšou voľbou pre tvojich ideálnych zákazníkov.

Ako na to:

· Zmapuj si konkurenciu

· Vytvor značku ľahko rozpoznateľnú od konkurencie

· Priebežne monitoruj konkurenciu

· Jasne si definuj svoj X-Faktor





ZANIETENÁ:

Tvoj ideálny zákazník rozumie vízií a hodnotám tvojej značky a za čím si stojí.

Ako na to:

· Jasne definuj Zmysel, Víziu a Misiu značky

· Jasne definuj hodnoty značky

· Branding značky reflektuje hodnoty značky

SPOĽAHLIVÁ:

Tvoj ideálny zákazník dôveruje tvojej značke, tvojím hodnotám a tomu že vždy splníš to, čo šľúbiš.

Ako na to:

· Jasne komunikuj očakávania

· Jasne definuj procesy

· Buď transparentný


VIDITEĽNÁ:

Tvoj ideálny klient ťa vidí často, pretože sa pravidelne objavuješ na tých správnych miestach.


Ako na to:

· Jasne definuj ideálneho zákazníka značky

· Jasne definuj zákaznícku cestu

· Branding značky je odlišný od konkurencie

· Branding značky reflektuje hodnoty značky

KONZISTENTNÁ:

Tvoj ideálny zákazník ľahko rozpozná tvoj vizuál a tón tvojej značky. Vie presne, čo môže od tvojej značky očakávať.


Ako na to:

· Branding značky reflektuje hodnoty značky

· Marketing reflektuje branding značky a identitu značky

19 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše