Čo majú spoločné silné značky?
Majú jasný zmysel, víziu a misiu, poznajú svojich zákazníkov, poznajú svoju konkurenciu, poznajú ich zákaznícku cestu a ich branding a marketing reflektujú ich hodnoty.
JASNÁ:
Tvoja značka komunikuje jasnú a zreteľnú správu a tvoj ideálny zákazník jej rozumie a uznáva ju.
Ako na to:
· Jasne definuj ideálneho zákazníka značky
· Nastav jasné ciele komunikácie a priebežne ich monitoruj
RELEVANTNÁ:
Tvoja značka rieši vždy aktuálne problémy tvojich ideálnych zákazníkov.
Ako na to:
· Jasne definuj ideálneho zákazníka značky.
· Zisti jej/jeho potreby a priebežne ich monitoruj.
· Bonus: skús predvídať jej/jeho budúce potreby.
ODLIŠNÁ:
Tvoja značka je ľahko rozpoznateľná od tvojej konkurencie a je tou nejlepšou voľbou pre tvojich ideálnych zákazníkov.
Ako na to:
· Zmapuj si konkurenciu
· Vytvor značku ľahko rozpoznateľnú od konkurencie
· Priebežne monitoruj konkurenciu
· Jasne si definuj svoj X-Faktor
ZANIETENÁ:
Tvoj ideálny zákazník rozumie vízií a hodnotám tvojej značky a za čím si stojí.
Ako na to:
· Jasne definuj Zmysel, Víziu a Misiu značky
· Jasne definuj hodnoty značky
· Branding značky reflektuje hodnoty značky
SPOĽAHLIVÁ:
Tvoj ideálny zákazník dôveruje tvojej značke, tvojím hodnotám a tomu že vždy splníš to, čo šľúbiš.
Ako na to:
· Jasne komunikuj očakávania
· Jasne definuj procesy
· Buď transparentný
VIDITEĽNÁ:
Tvoj ideálny klient ťa vidí často, pretože sa pravidelne objavuješ na tých správnych miestach.
Ako na to:
· Jasne definuj ideálneho zákazníka značky
· Jasne definuj zákaznícku cestu
· Branding značky je odlišný od konkurencie
· Branding značky reflektuje hodnoty značky
KONZISTENTNÁ:
Tvoj ideálny zákazník ľahko rozpozná tvoj vizuál a tón tvojej značky. Vie presne, čo môže od tvojej značky očakávať.
Ako na to:
· Branding značky reflektuje hodnoty značky
· Marketing reflektuje branding značky a identitu značky
Comments