V prvom kvartáli roku 2019 to bola najsťahovanejšia aplikácia z App store.
Dokopy má takmer 1,5 miliardy stiahnutí, z toho vyše 400 miliónov pochádza z Indie.
90 % užívateľov navštívi TikTok denne.
Užívateľ priemerne strávi 52 minút denne na TikToku.
41 % užívateľov aplikácie TikTok je vo veku 16 až 24 rokov.
56 % tvoria muži a 44 % tvoria ženy.
Približne 50 % užívateľov je do veku 34 rokov.
26 % užívateľov je vo veku 18 až 24 rokov.
Ako sa dá TikTok využiť na reklamné účely?
Brand Takeover- Reklama sa zobrazuje vo forme obrázku, gifu alebo krátkeho videa. Toto užívateľ uvidí hore vo feede ešte pred obsahom generovaným pre daného užívateľa.
Native video ads- Videá sa zobrazujú vo feede užívateľa a trvajú od 9 do 15 sekúnd. Užívateľ video môže preskočiť alebo sa posunúť obrazovkou nadol na iné video z ich feedu.
Hashtag challenges- Ľudia sa natočia, použijú hashtag a ich videá uvidia ich sledovatelia. A tak sa v ideálnom prípade spustí vlna videí tvorených priamo cieľovou skupinou.
Branded lenses- Keď užívateľ vytvára na TikToku video, môže si vybrať z rôznych filtrov a efektov. Spoločnosť môže vytvoriť vlastný filter či efekt a ľudia ho budú môcť využívať 10 dní.
ZDROJ: internet, blog.riesienia.com
autor: Kristína B.
Comments