Konkurencia na trhu s rôznymi produktami a službami je teraz naozaj obrovská. Jedným zo spôsobov ako sa odlíšiť od konkurencie a ako zaujať svojich zákazníkov, je špecifická marketingová komunikácia
Identita značky a logo
O čo pri identite značky ide? Stanovte si presný dizajn, vaše farby, font, logo, tón marketingovej komunikácie a aj kanály, ktorými chcete komunikovať.
Je to v podstate všetko, čím sa chcete ako firma prezentovať. Podľa loga vás rozpozná každý, preto by malo byť odlíšiteľné a nech vystihuje presne to, o čom vaše podnikanie je. Na týchto veciach by ste nemali šetriť.
Web
V súčasnom online svete sa nezaobídete už ani bez webu – online prezentácií vašej firmy.
Nikdy nerozbehnete biznis, ak by o vás ľudia nevedeli. Web si môžete spraviť aj sami, pomocou online nástrojov. Najznámejším je WordPress, kde si vyberiete šablónu a postupne si poskladáte celú stránku.
Na web si môžete zavolať aj profesionálov, ktorí sa postarajú o dizajn, funkčnosť a prípadne aj SEO optimalizáciu. S tým máte veľkú šancu, že vás zákazníci nájdu.
Sociálne siete
Pre malých a začínajúcich podnikateľov sú najlepším nástrojom pre komunikáciu s okolitým svetom.
Prezentovať sa môžete na Instagrame, YouTube či Facebooku.
Facebook je najznámejšia sociálna sieť – môžete na ňu pridávať videá, fotky aj odkazy. Plusom Instagramu a Facebooku je, že majú osobitné obchody, takže tam môžete svoje produkty predávať. Kľúčom úspechu na sociálnych sieťach je autenticita, pravidelnosť, pekné fotky a otvorená komunikácia so svojimi sledovateľmi.
ZDROJ: PodnikaniePortal.sk
Комментарии