Veľa značiek má chuť a energiu inovovať a zlepšovať svoje produkty a spôsoby, ako ich vytvára. Poznajú svoje "čo" a "ako".
Vo chvíli, keď sa produkt alebo služba stanú nepotrebnými, väčšina značiek zomiera.
Ak poznáš svoj zmysel , dokážeš sa ľahšie prispôsobiť novým okolnostiam.
Tvoje "čo" a "ako" sa postupom času vyvíja, tvoje "prečo" ostáva rovnaké a pomáha ti dosahovať tvoj cieľ.
Definovanie zmyslu ti pomôže jasne si stanoviť ciele značky a cestu, ktorou sa k cieľom dostaneš.
Tvoj príbeh
Začni s minulosťou
- Ktoré zlomové body viedli k tomu, že si založil/a značku?
- Aké životné udalosti ťa naviedli na túto cestu?
- Aké znalosti ti prenechali rodičia, prarodičia, alebo blízky, či známi?
Čo svet potrebuje?
Hľadaj príbehy
Popremýšľaj nad udalosťami typu:
- Raz so potreboval.... a nikto to neponúkal.
- Jedno leta sa nám pokazil ... a nikto nám nevedel pomôcť.
- Raz sme robili... a vtedy mi napadlo prečo to nikto nerobí inak?
- Keď som bol/a malý/á museli sme... no nikto to nevedel, preto som...
Čo chceš zmeniť?
Popremýšľaj nad tým, čo by si chcel/a vo svete zmeniť:
- Čo ťa dnes alebo v minulosti štvalo, frustrovalo?
- Čo by si chcel/a, aby sa vo svete/v krajine/ v tvojom okolí zmenilo?
Buď zmenou
Popremýšľaj
- V čom si dobrá/ý?
- Čo ťa baví?
A ako vďaka tomu dokážeš priniesť svetu zmenu, ktorú hľadáš?
Nájdi najčastejšie spojenia!
Sformuluj zmysel
Chcem ............... (ako chceš zlepšiť svet/život iným ľudom), aby.............( aký chceš aby to malo dopad/výsledok).
Opýtaj sa samej/samého seba:
- Je môj zmysel dostatočne jasný?
- Dokážem moje "chcem" a "ako" viac konkretizovať?
Pevné stanovený zmysel značky ťa povedie časom ako kompas , vždy smerujúci k tvojmu cieľu.
Všetky tvoje prítomné aj budúce rozhodnutia, budú ovplyvnené tvojim zmyslom.
Kommentare