Nájdi svojich skutočných fanúšikov


Prečo niektoré značky nasledujeme až na Mars a niektoré v nás nevyvolávajú žiadne pocity?

Najlepšie značky vedia, za čím si stoja, a aký je ich zmysel. Priťahujú tak rovnako zmýšľajúcich ľudí, ktorí ju podporia aj v tých najťažších časoch.

Zaujať pevné miesto v mysliach a srdciach zákazníkov je hlavný cieľ značky.


Ako na to?

Poznaj svoje ‘‘čo‘‘

Každá značka pozná svoje ‘‘Čo‘‘. Produkt alebo službu, ktorú ponúka svojím zákazníkom. Poznáš svoje ‘‘Čo‘‘?

Poznaj svoje ‘‘ako‘‘

Niektoré značky poznajú svoje ‘‘Ako‘‘. Unikátny spôsob, ako vytvárajú produkty, či ponúkajú službu.

Poznáš svoje ‘‘Ako‘‘?

Poznaj svoje ‘‘Prečo‘‘

Nie všetky značky poznajú svoje ‘‘Prečo‘‘. ‘‘Prečo‘‘ je dôvod, hlavný zmysel, prečo značka existuje.

Poznáš svoje ‘‘Prečo‘‘?


Možno si hovoríš: Veď značky vznikajú preto, aby sme priniesli zisk, nie?

Zisk nie je zmyslom, značky. Je to dôsledok silného zmyslu.

Ak máš jasne stanovený zmysel značky, ľudia s rovnakými hodnotami ťa budú nasledovať.

40 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše