top of page

Je Vaše podnikanie pripravené na sociálne trendy roku 2019?

Obrázek autora: BC Trade HouseBC Trade House

Sme už svedkami rastu trendov v oblasti sociálnych médií, aký je vplyv marketingu v minulom roku, a ktoré ostatné trendy sa v tomto roku zvýšia?

Je to len pár rokov, kedy sa stali sociálne médiá dennou rutinou, ale v tomto krátkom čase sa život každého zmenil. Sociálne médiá zmenili spôsob, akým ľudia komunikujú s priateľmi, spôsob, akým sme sa profesionálne a osobne brandovali a ako spotrebitelia komunikujú s firmami a poskytovateľmi služieb.

Bez ohľadu na to, či objednávate produkt zo skupiny na facebook-u, prezentujete sa so svojim obľúbeným produktom na Instagrame, lifestyle osobnosť alebo sociálne médiá využívate, aby ste mohli rýchlo prehliadať fotografie svojej novej kolekcie predtým, než narazíte na svoj obchod alebo webové stránky, do kultúry sociálnych médií. Toto sa tak skoro nezastaví. Sociálne médiá sa vyvíjajú a v tomto roku preniknú do ešte viac oblastí podnikania a pôžitku s týmito siedmimi nadchádzajúcimi trendmi sociálnych médií.


Práve pre to sme sa rozhodli, že...

Prijímame nové žiadosti do našej služby, kedy vás odľahčíme od správy a tvorby obsahu pre firemný Instagram a Facebook fan stránok.

Čo vaša firma získa?

• Zostanete na radare svojho publika a bude vás stále vidieť, pretože každý jeden týždeň pripravíme príspevky

• Získate čas naviac, kedy sa môžete fokusovať na rast firmy

• Silnejšiu komunitu

• Starostlivosť o komunitu a moderovanie diskusií

Čím je táto služba výnimočná oproti marketingových agentúram a firemnej asistentky, ktorá robí 10 ďalších vecí?

• Inšpirujeme ľudí, ako vaše produkty a služby zlepšia ich život. • Ľudia si nekupujú produkty a služby pre produkty a služby. Ide im o to, ako sa zmenia ich pocity vďaka týmto veciam. Chcú sa cítiť lepšie a veci a služby využívajú, aby zlepšili svoj emočný stav.

• Odpovedáme na námietky a časté otázky a uľahčujeme tak predaj

• Ukazujeme pohľad do zákulisia firmy a tvoríme tak dlhodobý vzťah s vašou značkou

• Vytvárame priame objednávky alebo rezervácie

Keďže máme obmedzenú kapacitu, táto služba je striktne na žiadosť a budeme si vyberať len tých najvhodnejších kandidátov.

Ak sa chcete odbremeniť od manažmentu svojich sociálnych sietí, ťuknite sem a vyplňte svoju žiadosť, kým ich ešte prijímame. Viac informácií získate zaslaním mailu na info@tradehouse.sk

Referencie:

MAXX ENERGY DRINK-užívatelia 13.000+: https://www.facebook.com/maxx.energy.slovakia/

McDONALDS KOŠICE -užívatelia 27.000+ : https://www.facebook.com/McDKE/


Pár informácií pre Vás.


1. Vzostup Generácie Z

Jednou z vecí, na ktoré sa treba pozrieť v tomto roku, je vplyv generácie Z. S touto skupinou mladých mužov a žien, ktorí absolvujú a robia ťažký vstup na trh, sa veci musia zmeniť, aby sa prispôsobili ich potrebám a návykom. Generácia Z má aspoň dvakrát vyššiu pravdepodobnosť, že bude ovplyvňovaná sociálnymi médiami, ako sú ovplyvnené zľavnenými cenami, podľa maloobchodného prepadu. Tento mladý dav má skôr záujem o ľahké nájdenie výrobkov, ako je ich cena. To znamená, že sociálne médiá budú zohrávať významnú úlohu aj v tomto rozvíjajúcom sa segmente trhu, a to aj priamo a prostredníctvom vytvárania jednoduchosti vyhľadávania a nákupu produktov.


2. Vplyv kultúry

Éra platenia celebrít celebritami inzerovaného produktu sa silne posunula. Namiesto spoliehania sa na extrémne drahé celebrity s celkovým dosahom, podniky používajú vplyvy a mikro ovplyvňujúce, ktoré sú najlepšie definované ako mini-celebrity vo svojich vlastných oblastiach záujmu. Sociálny mediálny ovplyvňovateľ sa často teší desiatkam tisíc až miliónom nasledovníkov, ktorí si prezerajú sponzorovaný obsah a častejšie, ako si myslíte, robia rozhodnutia o kúpe na základe toho. V skutočnosti 49 percent účastníkov tejto štúdie uviedlo, že sa spoliehajú na odporúčania od facebook-u , zatiaľ čo 56 percent uviedlo, že sa spoliehajú na odporúčania od priateľov. Účinnosť tejto marketingovej techniky ju nesie veľmi spoľahlivo do roku 2019 s väčším priestorom pre rast.


3. Instagram príbehy sú silné

Instagram príbehy ožili, aby čelili silnému skepticizmu a pochybnostiam, ale odvtedy dokazujú, že všetci sa mýlia. Menej ako dva roky po jeho spustení, názory na príbehy Instagram teraz prekročili názory Snapchat a nezdá sa, že úspech tejto funkcie sa čoskoro zastaví.

Vďaka svojej bezprostrednej povahe prinášajú príbehy Instagram aktuálny pocit a prinášajú divákom pocit, že sú ponorené a zahrnuté okamžite a včas. Príbehy Instagramu však ponúkajú viac ako len ponorenie; ponúkajú alternatívu k obávanej marketingovej možnosti "link in bio". Podnik alebo ovplyvniteľ (influencer) môžu pridať odkaz na svoj príbeh, čo prináša efektívnosť na Instagrame.


4. Prebieha živé vysielanie

Živé vysielanie sa postupne rozrástlo, pomaly, ale určite nedávno, keď spoločnosť Facebook spúšťa a žne úspech prostredníctvom spustenia Facebooku naživo. Video je na prvom mieste všetkých sociálnych médií. 80% používateľov dáva prednosť sledovaniu živého videa od značky a čítanie blogového príspevku, zatiaľ čo 82% najviac preferovalo živé video na sociálnej stránke.

Očakáva sa, že rast videa bude pokračovať aj tento rok a z dobrého dôvodu. Reálnosť videa je priamo úmerná kvalite videa, ktorá je na druhej strane závislá od súčasnej technológie. Kvalita videa je najdôležitejším faktorom pre 67 percent živých divákov a 90 percent živých divákov Facebook-u si tiež myslí, že kvalita videa je najdôležitejším faktorom. Našťastie pre všetky zainteresované strany, s novou technológiou v rukách, pokiaľ ide o zariadenia a dátové plány, lepšie čakať na video je teraz ľahšie vyrábať a sledovať ako kedykoľvek predtým.


5. Aplikácie na odosielanie správ na vzostupe

Firmy už začali používať aplikácie na odosielanie správ, ale zábava je len začať. Očakáva sa, že v chatbotoch a aplikáciách na odosielanie správ budeme vidieť výrazný nárast a ako sa používajú na interakciu so zákazníkmi v rôznych fázach. Mladšia generácia Z dáva prednosť používaniu správ na telefonovanie a e-maily a podniky sú teraz pripravené na to, aby sa s nimi stretli, kde sú pohodlné od najskorších štádií marketingu po popredajné služby.


6. Okamžité výhry

Táto zmena sa deje pomaly, ale iste. Od snapchat až po príbehy Instagram, živé prúdy, dočasný obsah získal pôdu nad tradičnými sociálnymi médiami. Obsah krátkeho života sa považuje za aktuálnejší a okamžitý, a preto vytvára väčšiu angažovanosť a je účinnejší pri dosahovaní a získavaní publika. Tento rastový trend nevykazuje žiadne známky spomalenia v tomto roku a bude mať s najväčšou pravdepodobnosťou veľký vplyv na sociálne médiá v najbližších niekoľkých rokoch.

Celkovo sa tento rok stane svedkom rastu niektorých už rastúcich trendov v sociálnych médiách, ako je marketing s vplyvmi, a to tiež predstavuje šancu zažiariť technológie, ktoré čakali v pozadí pre najlepšiu príležitosť, a to rozšírenú realitu. S týmito trendmi a ďalšími trendmi, na ktoré sme sa oboznámili, vyzerá to, že 2018 bude ponúkať nové spôsoby organického dosahu a rozšírenia.


 

Ak sa Vám článok páčil nezabudnite pridať LIKE, alebo sa s ním podeliť s priateľmi.

Veľmi sa potešíme, ak nás pohľadáte na FACEBOOKU, alebo na Instagrame a pridáte sa k našej komunite. Staňte sa členom skupiny tradehouse a užívajte si výhody partnerstva.

49 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comentários


bottom of page