Ako naplniť víziu


Misia, alebo to ako chceš dosiahnuť svoju misiu, sa mení a transformuje.

Keď vízia určuje "čo" chce značka dosiahnuť.

Kultúra: Zákazníci by mali opísať moju značku ako nápomocnú.

Zákazníci: Ideálneho zákazníka značky by som opísal/a ako napríklad: kutila.

Tón: Značka by mala komunikovať odvážnym hlasom.

Pocit: Značka by mala vyvolať nadšenie.

Dopad: Aký hmatateľný dopad by mala značka zanechať? – Tvorenie komunity

X-FAKTOR: Čím sa značka odlišuje od ostatných?

Čím je značka špeciálna?

Akú výhodu má oproti konkurencií?

X-FAKTOR alebo USP* je to, čo ťa odlišuje od tvojej konkurencie kde ju nájdeš?

*Unique selling proposition – Jedinečná ponuka predaja


Zóna víťazstva

Zameraj sa na zónu víťazstva. V tejto zóne sídli zreteľný rozdiel medzi tvojou značkou a konkurenciou, ktorý napĺňa potreby zákazníkov. Toto je tvoj X-FAKTOR.

Zóna straty

Zóna straty je miesto, v ktorom sídli sila tvojej konkurencie.

Je to rozdiel, v ktorom je tvoja konkurencia lepšia ako ty, a ktorý napĺňa potreby zákazníkov. Toto je X-FAKTOT tvojej konkurencie.

Zóna risku

Zóna risku je bojové pole, na ktorom bojuješ s konkurenciou o zákazníka. V tejto zóne vyhrávajú inovácie, emócie, kretivita a perfektná exekúcia.

Zóna nezáujmu

Často sa stáva, že značky bojujú v zónach, ktoré sú zákazníkom ukradnuté. Nestrácaj preto čas v tejto zóne a zameriavaj sa vždy na zákazníka.

38 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše