Misia, alebo to ako chceš dosiahnuť svoju misiu, sa mení a transformuje.
Keď vízia určuje "čo" chce značka dosiahnuť.
Kultúra: Zákazníci by mali opísať moju značku ako nápomocnú.
Zákazníci: Ideálneho zákazníka značky by som opísal/a ako napríklad: kutila.
Tón: Značka by mala komunikovať odvážnym hlasom.
Pocit: Značka by mala vyvolať nadšenie.
Dopad: Aký hmatateľný dopad by mala značka zanechať? – Tvorenie komunity
X-FAKTOR: Čím sa značka odlišuje od ostatných?
Čím je značka špeciálna?
Akú výhodu má oproti konkurencií?
X-FAKTOR alebo USP* je to, čo ťa odlišuje od tvojej konkurencie kde ju nájdeš?
*Unique selling proposition – Jedinečná ponuka predaja
Zóna víťazstva
Zameraj sa na zónu víťazstva. V tejto zóne sídli zreteľný rozdiel medzi tvojou značkou a konkurenciou, ktorý napĺňa potreby zákazníkov. Toto je tvoj X-FAKTOR.
Zóna straty
Zóna straty je miesto, v ktorom sídli sila tvojej konkurencie.
Je to rozdiel, v ktorom je tvoja konkurencia lepšia ako ty, a ktorý napĺňa potreby zákazníkov. Toto je X-FAKTOT tvojej konkurencie.
Zóna risku
Zóna risku je bojové pole, na ktorom bojuješ s konkurenciou o zákazníka. V tejto zóne vyhrávajú inovácie, emócie, kretivita a perfektná exekúcia.
Zóna nezáujmu
Často sa stáva, že značky bojujú v zónach, ktoré sú zákazníkom ukradnuté. Nestrácaj preto čas v tejto zóne a zameriavaj sa vždy na zákazníka.
Comentários