Ako funguje nákup cez e-shop?

Pozrime sa dnes spolu na to, čo ovplyvňuje nás, ako zákazníkov pri nákupe online, teda cez e-shop. Najprv si ale povedzme o výhodách, nevýhodách a na čo by sme si mali dávať pozor.



Výhody:

· rýchly nákup v pohodlí domova

· žiadne otváracie hodiny

· lacnejší tovar ako v kamenných predajniach


Nevýhody:

· zákazník si tovar nemôže chytiť, vyskúšať

· platí aj za poštovné a balné

· dodanie môže trvať dlhšie

· môže sa stať, že si bude musieť ísť zákazník po balík na poštu


POZOR:

· na falošné, alebo nedôveryhodné e-shopy. Sledujte znak uzamknutej kladky pri názve stránky - to ukazuje, že stránka je zabezpečená

· podrobne skontrolujme tovar pred prebratím zásielky

· skontrolujme kontakt a miesto firmy

· na skryté poplatky pri nákupe

· pri značkovom tovare sa treba uistiť, že nenakupujeme fake


Čo vplýva na nákup:

· imidž produktu

· pozitívne recenzie

· propagované produkty

· odmeny pri nákupe


Najviac na nákup produktu na nás vplýva, keď vieme, čo vlastne kupujeme. Je potrebné mať dostatok kvalitných informácii o produkte, ktorý ponúkate. Popíšte výrobok podrobne, jeho funkcie, rozmery, materiál, výbavu a fotografie navyše.


Pozitívne recenzie a hodnotenia sú ďalším faktorom, ktorý vplýva na zákazníka, keď si chce kúpiť nejaký produkt. Mnoho zákazníkov si pred kúpou číta recenzie. Aktívne si vyžiadajte recenzie na vaše produkty.


Pohodlné a ľahko ovládateľné e-shopy sú pre zákazníkov atraktívne. Rýchle načítanie, prehľadné vyhľadávanie, ľahko dostupné obchodné podmienky, informácie o nákupe či jednoduchý spôsob platby sú plusy pre vás.

Zákazníci majú otázky, a preto od vás očakávajú rýchlu odpoveď na ich otázku. Ak im neodpoviete dostatočne rýchlo, stratia záujem.


To by bolo asi všetko k tomu, čo ovplyvňuje nákup cez e-shop. Môžete si prezrieť aj náš e-shop mihu.sk

 




16 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše