Pozrime sa dnes spolu na to, čo ovplyvňuje nás, ako zákazníkov pri nákupe online, teda cez e-shop. Najprv si ale povedzme o výhodách, nevýhodách a na čo by sme si mali dávať pozor.
Výhody:
· rýchly nákup v pohodlí domova
· žiadne otváracie hodiny
· lacnejší tovar ako v kamenných predajniach
Nevýhody:
· zákazník si tovar nemôže chytiť, vyskúšať
· platí aj za poštovné a balné
· dodanie môže trvať dlhšie
· môže sa stať, že si bude musieť ísť zákazník po balík na poštu
POZOR:
· na falošné, alebo nedôveryhodné e-shopy. Sledujte znak uzamknutej kladky pri názve stránky - to ukazuje, že stránka je zabezpečená
· podrobne skontrolujme tovar pred prebratím zásielky
· skontrolujme kontakt a miesto firmy
· na skryté poplatky pri nákupe
· pri značkovom tovare sa treba uistiť, že nenakupujeme fake
Čo vplýva na nákup:
· imidž produktu
· pozitívne recenzie
· propagované produkty
· odmeny pri nákupe
Najviac na nákup produktu na nás vplýva, keď vieme, čo vlastne kupujeme. Je potrebné mať dostatok kvalitných informácii o produkte, ktorý ponúkate. Popíšte výrobok podrobne, jeho funkcie, rozmery, materiál, výbavu a fotografie navyše.
Pozitívne recenzie a hodnotenia sú ďalším faktorom, ktorý vplýva na zákazníka, keď si chce kúpiť nejaký produkt. Mnoho zákazníkov si pred kúpou číta recenzie. Aktívne si vyžiadajte recenzie na vaše produkty.
Pohodlné a ľahko ovládateľné e-shopy sú pre zákazníkov atraktívne. Rýchle načítanie, prehľadné vyhľadávanie, ľahko dostupné obchodné podmienky, informácie o nákupe či jednoduchý spôsob platby sú plusy pre vás.
Zákazníci majú otázky, a preto od vás očakávajú rýchlu odpoveď na ich otázku. Ak im neodpoviete dostatočne rýchlo, stratia záujem.
To by bolo asi všetko k tomu, čo ovplyvňuje nákup cez e-shop. Môžete si prezrieť aj náš e-shop mihu.sk
Comments